🌸 SITI NURNADIERA HASHIM 🌸




the sahabat ...
posted by ITSNDIERABEAR July 31, 2015 0 comments
2-3 harini banyak benda berlaku . Dan rasanya semua yang alami benda ni dah muak nak lalui benda ni lepas ni . Cuma nak pesan dekat semua yang lalui hari hari yang menyakitkan hati 2-3 hari lepas , jangan mengalah dalam persahabatan . Tu je . Ya , mungkin dia buat benda buruk dekat kita , tapi kita maafkan je lah dia . Mungkin kita maafkan . Tapi kalau nak bermesra macam dulu , mungkin tidak . Kalau nak berkongsi makanan , masalah , kesedihan atau kegembiraan macam dulu , mungkin tak .

Tak apa . Satu pergi tinggalkan kita , allah datangkan ramai yang lebih baik dari yang seorang tu . Yang boleh jaga aib kita . Yang boleh jaga perasaan kita . Yang boleh kuatkan lagi persahabatan kita . Allah itu adil . :'-) . Kita doakan je dia bahagia dengan kehidupan yang dia nak . Bahagia dengan perangai kawan baru dia . Tak kisahlah depa nak kata buruk tentang kita . Depa tak sedar , kata kata buruk tu , terkena muka depa sendiri . Takpa . Kita hidup macam ni . Hidup dengan gelak tawa , maki memaki , bash mengebash , sedih sama sama , makan sama sama , ubah diri ke arah yang elok bersama sama . Insya allah , allah tolong kita . 


© 2014 - Layout created by nadiera hashim.
Do you know ? WE LIVE UNDER THE SAME SKY